Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

A több jobb

Friss topikok

  • zsoka78: Szerintem mindenkinek más az igénye. Én pl. utálom az órákig tartó szexet, legyen rövid DE tartalm... (2013.08.21. 13:54) Ars poetica
  • zsoka78: Ez elég általános megállapítás, hogy a nők gyorsan lecsillapodnak. Egy nő is úgy tud maradni, ha v... (2013.08.21. 13:42) Mennyi az annyi?

Címkék

Archívum

2013.08.19. 07:04 A több jobb

Ars poetica

Mivel anonim módon szeretném ezt a blogot írni, bemutatkozásom nem lehet, nem lesz teljes körű.

A harmincas éveimben járó férfi vagyok. Feleségem van és gyerekkel is rendelkezem már. Nem írom le, hogy hány gyerekem van, de annyit elárulhatok, hogy legalább egy :)

Egészen fiatalkorom óta nagyon fontos szerepet játszik az életemben a szexualitás. Már általános iskolás koromban elkezdtem maszturbálni. Legfőképpen saját kútfőből vett fantáziákkal, titokban nézett sat1 tévéadón látható erotikus filmek nézésével elégítettem ki magamat. Imádtam az orgazmust, így amilyen gyakran csak lehetett önkielégítést végeztem. A vágy, hogy nővel legyek átfonta életem minden napját, viszont a tényleges beteljesülése sokáig váratott magára. Első szexuális kalandom 17 évesen esett meg, a mindennapi betevőre, arra a mennyiségre amire nekem (és szerintem minden egészséges férfinak) szükségem lenne, a mai napig nem tettem szert.

Itt elérkeztem arra a pontra, hogy megmagyarázzam mi is ez a blog, mi a cél, miről szeretnék diskurálni.

Kíváncsi vagyok, hogy más egészséges kapcsolatban lévő férfitársam is kevesli-e a szexet?

Kíváncsi vagyok, hogy a nők ezt hogyan látják? Túl sok szexre vágyunk? A napi több alkalmas szex sok? Elborult igény-e a többórás elnyújtott, orgazmus a legvégsőkig húzó szex? Alá lehet-e ennek több mást dolgot rendelni? Baj-e ha annyira fontos, hogy elvárom, lehetőleg minden körülmények között találjunk alkalmat a szexre?

Ezeket a témákat szeretném ebben a blogban kifejteni, remélem nem monológok laza gyűjtőhelyét alkotom meg, hanem beszélgethetek ezekről a dolgokról másokkal is.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://atobbjobb.blog.hu/api/trackback/id/tr515466553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hihetetlen Hitetlen 2013.08.20. 00:31:40

Nő vagyok, huszas éveim végén, gyerekem még nincs. A legutóbbi, fél éves kapcsolatom azért ment tönkre, mert nem volt jó a szex, és úgy gondoltam így minek tovább húzni. Én naponta szerettem volna, de minimum hetente 4-5 alkalommal.
Ő, a 35 éves férfi nem. Neki a heti egy elég lett volna. Mindig nekem kellett kezdeményezni és ha bele is vágtunk, ő hamar elfáradt, vagy korán elment, vagy lekonyult.
Felvetettem, hogy elmehetnénk egy szakemberhez ketten, csak kipróbálni, hátha adhatna tanácsot. Ezt elutasította, sőt annyira magára vette, hogy utána azt vágta a fejemhez, hogy az én hibám, mert nem vagyok elég kívánatos.
Kidobtam.
Egyébként egy aktív, szociális, emberek felé nyitott fickóról volt szó, kettőnk közül inkább én voltam az otthon ülős fajta.
Szóval ki érti ezt? De ez inkább csak kitekintés volt.
Férfiak és nők, mindig mást akarnak, de szerintem ez csak sztereotípia.
Nekem az a tapasztalatom és a véleményem (és ezzel egy férfit sem akarok megbántani), hogy
1) ha egy nő nem kívánja a szexet, akkor valójában nem a szexet nem kívánja, hanem a szexet AZZAL A BIZONYOS faszival, akivel együtt van. Szóval azt kell mondanom, hogy ha nem te feküdnél az asszony mellett, hanem mondjuk Hugh Jackman, a lábai fotocellás ajtóként nyílnának Hugh minden moccanására.
2) ha már a kapcsolat elején sem volt a nő szexuálisan aktív, akkor bezony frigid a nő, amit az elején (a beetetési időszak alatt) alkalmi szexszel próbált leplezni. Most hogy megvan a gyerek, bebiztosította magát, nincs szüksége arra hogy együtt legyen veled.
De mondom, ezek az én tapasztalataim, szám szerint 4 ilyen házasságot láttam elhervadni.
A négyből 1 válással végződött, 2 úgy működik, hogy apa rendszeresen félrejár (ez anyát nem érdekli, csak a pénz legyen hazaadva), 1 pedig apa munkamániás zombivá válásával működik boldogan (jól is teszi hogy dolgozik, hiszen azt a házasságot csak az tartja össze, hogy apa jól keres, anya meg nem akar dolgozni).
Szomorú, de ez van.

zsoka78 2013.08.21. 13:54:48

Szerintem mindenkinek más az igénye. Én pl. utálom az órákig tartó szexet, legyen rövid DE tartalmas, ilyen is van, bármilyen hihetetlen. Ha az első kettő-három olyan jól sikerül, utána már nem kell több orgazmus, csak szenvedés sz egész.
Vannak időszakok, amikor a nő nem kívánja úgy a szexet és szerintem ez nem csak a mellette lévő pasitól függ, hanem pl. a hormonoktól, egy cikluson belül néhány napid lehet, hogy másra sem tud gondolni a szexen kívül, utána meg egy hétig eszébe se jut, pedig a körülmények ugyanazok. De ha ez tartós, több hónapon keresztül azért ott már kéne gyanakodni, hogy mi az oka.
Amúgy a napi egy szex is túlzás szerintem, a napi több meg főleg, de lehet, hogy van olyan nő, aki ezt szintén bírja.
süti beállítások módosítása